لحظاتت رو با بستنی قیفی شیرین کن!

لحظاتت رو با بستنی قیفی شیرین کن!

معرفی شهر های مناسب سفردر زمستان

معرفی شهر های مناسب سفردر زمستان_6310ece2d4813.jpeg

معرفی شهر های مناسب سفردر زمستان ، کشورمان ایران، سرزمینی چهار فصل است که زیبایی‌های بی‌انتهایش در هر فصلی از سال، مشتاقان طبیعت را مجذوب خودش می‌کند؛ از این رو چه در بهار، چه در تابستان، پاییز و زمستان قصد سفر داشته باشید، انتخاب‌های زیادی پیش رو خواهید داشت. از جنگل‌های انبوه شمال گرفته تا سواحل ماسه‌ای جنوب، از کوهستان‌های غرب و شمال غرب تا کویر مرکزی ایران و حرم امام رضا (ع) در شرق، تنها بخشی از این زیبایی‌ها محسوب می‌شوند که پاسخگوی نیاز افراد با سلیقه‌های مختلف‌اند.

استان‌های شمالی کشور برای مسافرت در نیمه‌ی اول سال مناسبند و برای گشت و گذار در نیمه‌ی دوم سال، اغلب مردم استان‌های جنوبی را انتخاب می‌کنند تا از آفتاب دلنشین این منطقه و فضای متفاوت آن لذت ببرند. در آستانه زمستان اگر این سوال برایتان پیش آمده که زمستون کجا بریم و چه مناطقی برای سفر در زمستان مناسب‌اند، این مقاله را تا انتها بخوانید تا بتوانید انتخابی رضایت بخش برای سفر داشته باشید.

قشم، سرزمین عجایب هفتگانه

معرفی شهر های مناسب سفردر زمستان-1

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند تعطیلات خود را در جزیره‌ای دنج و آرام سپری کنند، سفر به قشم می‌تواند انتخابی مناسب باشد. سرزمینی به دور از هیاهو در دل دریا که با سواحل جذابش حسی ناب را به همگان هدیه می‌دهد و باعث می‌شود تا دل کندن از آن سخت باشد. آبی بیکران خلیج فارس، امواج خروشان، کشتی‌های بزرگ و کوچک، مراکز خرید متنوع و فرهنگ غنی مردمانش چیزی است که توجه هر مسافر و یا گردشگر تور قشم را به سمت خود جلب می‌کند. وقتی در این جزیره قدم می‌زنید، می‌توانید دریا را ببینید و در اندک زمانی خود را به کنار آن برسانید، همچنین وجود آب و هوای خوب باعث شده است تا در زمستان‌ها با خیال راحت بتوانید در قشم گردش کنید و از لحظاتتان لذت ببرید.

 بازدید از دیدنی های قشم

دره ستارگان، غار خربس، جزایر ناز، جنگل حرا، تنگه چاهکوه و غار نمکدان از جمله جاذبه های گردشگری قشم شناخته می‌شوند که با جذابیت زیادشان مورد توجه گردشگران و مسافران تور قشم نیز قرار می‌گیرند.وقتی که در لا به لای صخره‌های دره ستاره‌ها قدم می‌زنید، گویی که به سیاره‌ای دیگر سفر کرده‌اید و گوشه گوشه آن، سرزمین افسانه‌ها را در ذهنتان تداعی می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که دوربین عکاسیتان را نیز همراه خود ببرید چرا که محال است وسوسه نشوید که آنچه میبینید را در قاب دوربینتان ثبت کنید.

اگر هم عاشق تجربیات نو و آشنایی با فرهنگ‌های مختلف هستید، بازارهای محلی قشم برایتان مکانی دوست داشتنی خواهند بود. این بازارها با اجناس گوناگون و لباس‌های محلی رنگارنگ، تجربه گشت و گذاری به یاد ماندنی را به شما هدیه می دهند. مراکز خرید قشم نیز کالاهای متنوعی را به عموم عرضه میکنند و بسیاری از مردم از سراسر ایران برای خرید از بازارهای بزرگ این جزیره به قشم می‌آیند. علاوه بر خرید و گشت و گذار فعالیت‌های آبی نیز در سال‌های اخیر مورد توجه همگان قرار گرفته است و با غواصی کردن در دل آب‌های نیلگون خلیج فارس، ماهی‌های رنگارنگ این منطقه را می‌بینید که لحظاتی خاص را برایتان خلق می‌کنند.

قایق‌سواری، شنا، حمام آفتاب و ماهیگیری نیز از جمله کارهایی است که می‌توانید در کمال آرامش انجام دهید و از تک تک لحظاتتان لذت ببرید. اگر بخت با شما یار شد و در زمستان به قشم سفر کردید، نگران محل اقامت خود نباشید، چرا که هتل های قشم با خدماتی متنوع و قابل قبول، اسکانی به یادماندنی را برایتان رقم می‌زنند، همچنین می‌توانید در بهترین رستوران های قشم یک غذای دریایی نوش جان کرده و از طعم آن لذت ببرید.

کیش و دنیایی از تفریحات آبی

معرفی شهر های مناسب سفردر زمستان-2

یکی دیگر از مقاصد گردشگری سفر در زمستان می‌تواند کیش باشد، جایی خوش آب و هوا با دریای آبی رنگ و سواحل تمیز و زیبا چیزی است که گردشگران را سر ذوق می‌آورد. کیش علاوه بر سواحل و تفریحات دریایی، با داشتن مراکز خرید لوکس و بزرگ، یکی از بهترین جاها برای خرید در ایران به شمار می‌رود. در این جزیره می‌توانید به خرید از مجتمع‌های تجاری کیش بپردازید و هرآنچه که دوست دارید را با بهترین کیفیت بخرید. از محبوب‌ترین مراکز خرید کیش می‌توان به مرکز خرید دامون اشاره کرد که انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، پوشاک و کیف و کفش در آنجا عرضه می‌شود.

از دیگر مجتمع‌ های تجاری کیش می‌توان به سارینا 1، بازار مروارید، بازار مریم، پردیس، زیتون و پانیذ اشاره کرد که بهترین برندها را در خود جای داده‌اند. در طول سفرتان نیز می‌توانید با بازدید از دیدنی های کیش مثل کشتی یونانی، ساحل مرجانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، آب انبار دو قلو و پارک دلفین‌ها لحظاتی مهیج را در گنجینه خاطراتتان به ثبت برسانید. تفریحات آبی نیز از جمله با پرطرفدارترین سرگرمی‌های کیش به شمار می‌آید که تجربه‌ای به‌یادماندنی به مسافران تور کیش و دیگر گردشگران هدیه می‌دهد. در طول اقامت نیز می‌توانید با اسکان در یکی از بهترین هتل های کیش مانند مارینا پارک، یا هتل ترنج، هتل داریوش و یا هتل سورینت مریم اسکانی خاطره‌انگیز را در مجلل‌ترین مراکز اقامتی این جزیره مرجانی رقم بزنید.

چابهار و شگفتی‌های تمام نشدنی

معرفی شهر های مناسب سفردر زمستان-3

در پاسخ به سوال زمستان کجای ایران سفر کنیم، چابهار نیز می‌تواند گزینه مناسبی به حساب آید. چنانچه دوست دارید تا به جایی آرام و بی‌هیاهو بروید، چابهار مقصد مطلوبی خواهد بود. آرامش خاصی که در آنجا وجود دارد باعث شده تا مسافران از راه دور و نزدیک راهی این سرزمین دوست‌داشتنی شوند و لحظاتی مهیج را رقم بزنند. وقتی وارد چابهار می‌شوید، اولین جایی که به شما توصیه می‌شود تا از آن دیدن کنید، کوه‌های مینیاتوری است. کوه‌هایی که شما یاد مریخ می‌اندازند و به اسم کوه‌های مریخی نیز شهرت دارند. تالاب لیپار نیز با رنگ صورتی خود جذابیتی انکارنشدنی دارد و از تماشای آن لذت می‌برید.

وجود پرندگانی مانند فلامینگو، حواصیل، باقرقره، عقاب دشتی و چنگر در این ناحیه باعث شده تا به مکانی منحصر به فرد برای پرنده‌نگری هم تبدیل شود و مورد استقبال بسیاری از گردشگران تور چابهار قرار گیرد. مسجد جامع دزک، موزه محلی چابهار، گل افشان و مسجد جامع تیس از دیگر جاذبه های گردشگری چابهار شناخته می‌شوند که طرفداران زیادی دارند. هتل های چابهار نیز از خدمات خوبی برخوردارند و با اسکان در هتل لیپار، هتل فردوس و یا هتل شاهان می‌توانید از شب‌های چابهار بیش از پیش لذت ببرید. اگر دوست دارید تا درباره بهترین زمان سفر به چابهار بدانید، می‌توانید در بخش وبلاگ ما به مطالعه بپردازید و اطلاعات خوبی کسب کنید.

خوزستان

از دیگر جاهای ایران که در زمستان می‌توان به آن سفر کرد، استان خوزستان است که در نیمه دوم سال آب و هوای خوبی دارد و با داشتن دشت‌های سرسبز و طبیعت بکر میزبان خوبی برای مسافران تور خوزستان و دیگر مسافران و ماجراجویان به شمار می‌آید. آثار باستانی باشکوه و جاذبه‌های کمتر شناخته شده‌ی این دیار می‌تواند بهانه‌ای باشد تا در فصل زمستان پا به آنجا بگذارید و لذت ببرید. همچنین شهرهای جنوبی این استان جان می‌دهد برای لنج‌سواری و میل کردن یک ماهی کباب لذیذ که توصیه می‌کنیم حتما آن را تجربه کنید.

بهترین مقاصد برای سفر زمستانی خارجی

اگر هم تمایل دارید تا در زمستان به کشورهای خارجی بروید و آب و هوایی مطلوب را تجربه کنید، دبی می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. امارات متحده عربی که فاصله‌ی کمی با ایران دارد، دسترسی به آن نیز بسیار راحت است و با داشتن جاذبه‌های مختلف، مقصدی پر از سرگرمی‌های متنوع برای گردشگران و ماجراجویان شناخته می‌شود. همچنین کشور مالدیو با سواحل حیرت‌انگیزش می‌تواند زمستانی متفاوت برایتان رقم بزند.

سریلانکا نیز از دیگر جاهایی است که در فصل زمستان آب و هوای مطلوبی دارد و با طبیعت بکر و جذابش، آرامش را به گردشگران هدیه می‌دهد. از دیگر کشورهایی که در زمستان می‌توان به آن‌ها سفر کرد، سنگاپور، موریس، ویتنام و مالزی خواهد بود که همگی از آب و هوای مطلوبی برخوردارند. این کشورها هم از لحاظ جاذبه‌های تاریخی غنی هستند و هم طبیعتی بکر و اعجاب‌انگیز دارند که حیف است اگر آنها را از دست بدهیم.

برای رفتن به تورهای زمستانی ورزرو تفریحات با ما از طریق آدرس های زیر در تماس باشید :

سایت بستنی قیفی : bastanighifi.ir

اینستاگرام بستنی قیفی : bastanighifi.ir

واتساپ بستنی قیفی : 09376640184

تلگرام بستنی قیفی : bastanighifi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروردین 1403
شنبهیکشنبهدوشنبهسه‌شنبهچهارشنبهپنج‌شنبهجمعه
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3